tirsdag 17. juli 2012

8 dager igjen...

Nå går jeg bananas...hele overetasjen er overfylt av ting fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke av dem jeg skal ha oppi kofferten...heldigvis kjøpte jeg den største kofferten jeg fant :P Som du sikkert skjønner er jeg nå et nervevrak som febrilsk prøver å pakke sånn at eg kan bruke de siste dagene sammen med mine kjære. Det er ikke så lett, å pakke livet sitt inn i en koffert...

Sånn offisielt er alt i orden, jeg har fått visum, flybilletter, forsikring, dagsplan over campen, kontaktinformasjon, og jeg har til og med fått en reisekompanjong. Så det høres sikkert ut som om her er vi klare for tur, tvert imot, jeg er ganske stresset fordi dagene går så uhorvelig fort, og det er enda mye som skal gjøres, og mange å si hade til, og så på bare 8 dager...men det blir sikkert bedre enn det ser ut som i mine øyer :P

Tilbake til reisekompanjongen min...jeg som trodde at jeg skulle være helt alene hele veien til Buenos Aires, tok gledelig feil der, jeg har kommet i kontakt med han enslige fra Sverige som også skal til Argentina, jeg møter han i London, så det skal bli veldig deilig å ha litt selskap...Etter å ha ventet i Oslo i 5 timer. Ja, jeg skal være på interresante gardermoen i 5 timer, ikke forstår jeg hvorfor, men slik er det blitt..

Snakket forresten med Ailen eller Lenu igår, og hun sa at de skal komme å hente meg en dag tildligere for å ta meg med på en liten sightseeing i en av de store byene i Argentina, Rosario, så dette blir veldig gøy!

For øyeblikket er vertsforeldrene mine i Italia og de koser seg visstnok masse, Soledad sendte meg en epost idag og hun sa noe veldig søtt, hun sa at jeg ikke måtte være redd, fordi de kom til å ta meg imot med kjærlighet, tenk at hun sier noe sånt, jeg blir så glad!
Så nå kommer jeg til å få sove de neste dagene :D

I dette innlegget får dere også en bildeoppdatering: (Jeg tror bildene sier sitt)



Vi snakkes forhåpentligvis snart.

Tuva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar