fredag 31. august 2012

Pinefullt aa se paa en piercing bli tatt...

Hei igjen..
Denne uken har vaert ganske rolig..det har ikke skjed saa veldig mye.

Paa mandag skjedde det ikke saa mye, var hos bestefaren min, og saa til sentrum med soestrene mine..de kjoepte en topp som de kan bruke i bolichene, jeg merker her at moten er litt annerledes mye av klaerene de gaar med hadde ikke jeg gaatt med, spesielt ikke de klaerne de gaar med naar de gaar ut. Enten liker jeg ikke klaerne eller saa er de bare for mye..dette gjelder ikke alle da!

Paa tirsdag gjorde jeg ingenting om jeg husker rett jeg var i huset snakket med Oda, og slappet av. Noen dager blir det saann dt er liksom ikke saa mye aa finne paa, saa det er litt derfor jeg vil bli medlem av en klubb saa fort som mulig for det blir litt masse slapping aving av og til...for det er jo ikke alltid det passer at jeg er med soestrene mine overalt og av og til har jeg kanskje lyst til aa gjoere noe men ikke dem, saa det er greit aa ha noe som ikke krever at de er med meg.

Paa onsdag var soeskenbarne mine paa besoek som alltid, men foer de kom kjoerte meg og vmor ut for aa se paa klubben de er en del av, og saa gikk vi for aa lete etter tango men vi fant ingenting. Saa slapp hun meg av hos Astrid. Meg og Astrid gikk til sentrum for hun trengte en neglelakk og saa satt vi oss ned paa et heladeria, som de har overalt her.(heladeria=iskrembutikk)

Igaar dro jeg til Santa fe paa dagen etter aa ha snakket med Metta og Tonje pa skype! Det var veldig kosleig aa se dem igjen men det er rart det med skype en sitter saa langt fra hverandre og snakker, men det er genialt! Etter vi kom hjem fra Santa Fe sov jeg og soesteren min siesta og saa dro jeg ut for aa vaere med Astrid og ta en piercing i navlen, hun trodde at jeg ogsaa skulle ta, men jeg er litt pinglete jeg klarer ikke aa gjoere det saa spontant...men jeg har tenkt paa om jeg kanksje skal gjoere det men vi faar se.

Naa sitter jeg paa skolen i informatica og kjeder meg..dette faget er rett og slett ubrukelig..Men foer skolen idag snakket jeg med Metta og Tonje igjen..og de hadde meg pa skjermen paa veggen..men jeg maa bare spoerre hvem gjoer det med en som nettop har staatt opp halv 7 om morgenen?(!) :P

Det var den oppdateringen av uka mi...vi snakkes snart

1 kommentar:

  1. E d vanlig å sove siesta på vinteren? Stenge alle butikkene?
    Og pliis begynn på någe dans, tango eller någe, hvis det går an, d hadde vært så kult! :D
    Haha, syns ikkje synd på deg som måtte ver på storskjerm, du e jo bare søt :*

    SvarSlett