søndag 4. november 2012

Buenos Aires!!!!!

Nå har det seg sånn at meg og søstera mi har snakket en stund om at vi har skikkelig lyst til å dra til Buenos Aires, og så har det seg også sånn at jeg har en onkel(altså vertsonkel) som bor der, og han kom hit denne helgen, og det har seg sånn at vi nå reser(jeg og søstera mi) ned til han på tirsdag kveld med bussen og vi skal være der helt til søndag!!!!!!!!!

Jeg kan virkelig ikke tro det! Jeg skal til Buenos Aires med søstera mi, det kommer til å bli helt genialt! I tillegg skal vi en dag til La Plata som hovedstaden til provinsen ettersom Buenos Aires er hovedstaden til hele landet.

Enda har vi ikke planlagt hva vi skal gjøre dag for dag, men jeg vet vi skal gå sightseeing, på en konsert, til de forskjellige bydelene og til universitet. Jeg gleder meg utrolig!!!!

2 kommentarer:

  1. Kult! Så gøy :)
    ..Skulka skolen? hehe

    SvarSlett
  2. haha, jaja, men dt e jo iche dt at me gaar glipp av naage!!

    SvarSlett