onsdag 30. januar 2013

Unnskyyyyyld

Beklager så mye fraværelsen min på bloggen, har ikke bedre unnskyldning enn at jeg ikke følte for å skrive noe på bloggen. Gikk inn her om dagen og så at det sise innlegget var fra begynnelsen av desember...tiden gikk litt fort den.

Det har egentlig skjedd skikkelig mye siden jeg skrev sist, jul, nyttår, avskjedsfest, og ikke minst brasil, men jeg får se om jeg gidder å skrive om alt for det tar så lang tid. I tillegg så er jo ferien snart over (altså mangler bare februar, haha) men det føles ut som om det mangler ingenting.

Det beste som har skjedd da, mens jeg var borte, skjedde for noen dager siden. Vertsmora mi spurte meg plutselig ut av det blå om jeg hadde lyst å fortsette å bo i familien deres det neste halvåret også! Det kom skikkelig overraskende på fordi kontaktpersonen min hadde allerede sagt til meg at jeg skulle bytte i februar og at hun holdt på å lete etter en ny familie, men ja selvfølgelig ja da. Det var så utrolig lettelse, at jeg kunne få bli her! Som dere sikkert forstår går det veldig bra i familien. Vi koste oss skikkelig i Brasil sammen, og har også fått veldig bra forhold med søstrene mine, som er så koselig! Filmlkveldene er hyppige om dagene, og vi har organisert permanent camping på rommet til søstera mi, så nå sover vi alle tre der :P

Ellers skal jeg reise til sør i Argentina om rundt 2 uker, skal fortelle mer om turen senere, men det kommer til  bli helt genialt, gleder meg en hel del!

Enda vet jeg ikke hva skole jeg skal begynne på i mars, neste uke skal kontakten min gå på en skole og gi dem papirene mine, så forhåpentligvis kan jeg begynne på den skolen, Skolen er offentlig og stor, så høres bra ut.

Dere skal nok få litt flere innlegg framover ;)

Tuva

2 kommentarer:

  1. Åå, kjekt å hørra fra deg igjen :) Hørtes sykt koseligt ut med alle tri som campa på et rom :D Skypaskypakskypakskypaskypa!......

    SvarSlett