søndag 1. juli 2012

25 dager igjen!

Omg nå er det ikke lenge igjen, jeg blir helt gal av å gå å vente. I et sekund gleder jeg meg sykt og i det neste blir jeg skikkelig trist av å tenke på de jeg forlater. Men sånn skal det sikkert være.

Jeg har ikke vært så flink å oppdatere, men det har heller ikke skjedd så ufattelig mye. Jeg har snakket en del mye mer med begge søstrene mine, og det er kjempe greie! Ailen har invitert meg på en sånn kostyme ting i august som skjer i byen hvert år, jeg vet ikke helt hva det går ut på, en jeg vet at det er stort, at det kommer mye folk og at vi skal kle oss ut :P Det er så gøy når hun sier at hun gleder seg til jeg kommer for da skal vi planlegge kostymer og vi skal være helt like osv osv. Hun sier at alle gleder seg, og det gjør meg veldig glad, siden jeg er en smule nervøs.

Jeg har også fått vite litt mer om skolen. Det er visst en liten skole, med få elever, men alle skal tydeligvis kjenne hverandre, og det høres jo veldig koselig ut. Jeg skal ha kjemi, fysikk, matte, engelsk, historie, geografi og noen fag til. Jeg skal også ha skoleuniform, jeg vet ikke hvordan den ser ut enda, jeg har spurt om de kan sende bilde, så når jeg får det skal dere også få se det antageligvis.

Jeg er også helt ferdig med visumsøknaden, endelig! Det var ikke akkurat lite papirarbeid som skulle gjøres der nei. Nå er jeg kjempelei av signaturer og sertifiseringer og stempler, så det er deilig å være ferdig. Nå er det nesten bare pakkingen som gjenstår, og det kommer ikke til å bli enkelt.

Gleder meg også veldig til Orientation campen, fant ut at det var en fra Sverige som også skal til Argentina! Da vet jeg at jeg iallefall ikke er helt alene :P

Tuva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar