lørdag 28. juli 2012

Rosario

Da har jeg endelig kommet meg til målet, som er en skole i Rosario, i Argentina. Her skal jeg være på den orientationcampen i en uke. Vi er ikke så mange, hvis jeg ikke tar for feil er vi mellom 20 og 30, og dette er da alle som reiser til Argentina med WEP som samarbeidsorganisasjon, tror jeg :P Jeg liker folkene veldig godt, største delen av dem er fra Nederland og Tyskland, og så er det meg, han fra Sverige, en fra Italia, og en fra Sveits, som reiser "alene".

Til nå har vi ikke akkurat gjort så mye, vi ble litt forsinket fordi flyet til hun ene kom ikke så vi måtte vente, men derfor hadde vi ikke spansktimer på fredagen. Vi hadde et lite møte med coordinatorene våre, de var veldig kule, og jeg likte at de var litt unge, hvis ikke torr jeg det fort hadde blitt litt tørt. Så fikk vi endelig vaska av oss flylukta, og så spiste vi vårt første måltid her i Argentina!

Som dere sikert forstår har jeg ikke sett så mye av Argentina enda, men det endrer seg nok fort. Jeg er ikke helt sikker på hva som er planen de neste dagene, jeg har ikke fått sett så nøye på dagsplanen, men siden det herved er nettverk her på skolen, så blir det vel noen oppdateringer i løpet av uka, og da skal jeg prøve å få med noen bilder, for jeg forstår at det er mye gøyere for dere å lese da ;)
Ellers har jeg også spist frokost, og det var som jeg trodde. Vi måtte drikke noe varmt, enten kaffe med melk, te eller mate, hvis noen prøvde å si nei så hun rart på oss og gav oss noe likevel :P I tillegg alt vi fikk å spise var en liten croisant med noe skikkelig klissete og søtt på, men jaja :P Jeg kan bli vant med teen, men den croisanten tror jeg det blir verre med :P
Det ble visst et innlegg til...Snakkes snart!
Tuva

4 kommentarer:

  1. Kos deg masse Tuva, og lykke te me å finna bra frokost, haha :)
    Klem Metta :)

    SvarSlett
  2. haha takk, ska nok få dt te:P Klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt å lesa!! Komme te å følga nøye me på kvert einaste innlegg :D ta vare på deg sjøl :*

    SvarSlett
  4. tnaw, takk! Fòrst maa eg proeva aa faa ut noen innlegg daa...

    SvarSlett