onsdag 26. september 2012

Oppdatering

Jeg beklager utrolig mye hvor fraværende jeg har vært de to siste ukene:S Det har vært traveøt og jeg blir møkka lei av internet kvaliteten her :P

Uansett sist uke var det Dia del Estudiante, og Dia de la primavera, begge på fredagen. Derfor gjorde vi rett og slett ingenting på skolen hele uka. Vi laget en dans til en konkurranse som skulle være på torsdagen men vi endte opp å ikke fremføre den allikevel :P På onsdagen skulle allle klassene pynte klasserommene med et tema, og så kåret lærerene den beste, vi vant ikke men det ble veldig kult synes jeg. Temaet vårt var Avatar, og vi hadde livstreet eller hva det nå heter og de små dyrene og lys og hele pakken.

Siden det var studentenes dag på fredag var det en stor fest utenfor byen for studenter. Jeg drpo dit med min storesøster. Det var veldig stor scene, liv og røre, og fyrverkeri. Det eneste som var litt dumt var at på vei hjem var det utrolig kaldt 6 om morgningen, så min påbegynte forkjølelse ble ikke akkurat bedre.

Som du sikkert forstår er jeg derfor forkjølet igjen og har vørt det en uke allerede. Så helgen ble litt rolig i og med at jeg var praktisk talt død. Allikevel dro vi på tango og salsa på fredagen, og så dro vi til en venns hus, Diegito, for å spise. Lørdagen dro vi for å se på tango, for vi skal nemlig gjøre en fremvisning i tango på slutten av året!!!! Tango og salsa er helt utrolig gøy! Læreren så til meg at han kunne i forstå at jeg var utenlandsk!! På kvelden dro vi til Santa Fe for å spise middag hos noen venner av foreldrene, og der var det snakk om at de skulle blimed oss til Brasil i januar, så det ser ut som jeg skal til Brasil!

Søndagen gikk med til å gjøre ingenting, siden jeg enda var død. Mandag var det tang og salsa igjen! Og igår var det skoledag igjen.

Idag har jeg ikke vært på skolen fordi jeg skal på sykehuset imorgen, men det var litt deilig fordi jeg ike har blitt noen ting i bedre form. Jeg skal snart dra til Santa Fe sammen med Mazu i klassen min, for å kjøpe tango sko!! Jeg gleder meg!

Idag er det også akkurat 2 måneder siden jeg forlot Norge, tida går veldig fort!

Vi snakkes! Tuva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar