onsdag 26. september 2012

Uka

(Uka før forrige uke)
Denne uka har vært veldig gøy, vi har hatt veldig fint vær hele uken, og det er veldig deilig. Hele uka har vi hatt stårlende sol og mellom 25 og 30 grader så det her er ikke noe å klage på, ihvertfall ikke når våren offisielt ikke har kommet enda.(På fredag er det vårdagen)

I tillegg til det fine været har jeg nesten ikke vært på skolen, mandag var vanlig dag og det var også fredag, men på tirsdag hadde vi fri for da var det dia del maestro(lærerenes dag). Så på morgenen dro jeg til sentrum med Astrid for å kjøpe noen småting, men det var altså helt sinnsykt varmt, så vi gikk hjem til henne for å søke tilflukt i hagen. På ettermiddagen dro jeg til sentrum igjen for å møte Claire, vi spiste is, satt i parken og gikk en tur, det var veldig kosleig å se henne, jeg har ikke sett henne siden Rosario, så det var mye som trengtes oppdatering!

På onsdag var jeg på skolen fra halv åtte til ni, fordi vi har begynt med praksisplasser på forskjellige arbeidsplasser, så alle utenom meg og tre andre i klassen dro på onsdag.(vi dro på torsdag) Så derfor tilbringte jeg dagen i sole meg og søstera mi gikk en tur. Senere dro vi for å svømme, og så så vi en baksetball kamp, rivalene mot hverandre, de to største klubbene på vår alder, det var veldig gøy, og veldig mye folk, og veldig stemning :D

På torsdagen dro meg og en i klassen som heter Chemo, til et offentlig barnesykehus her i Parana. Vi skal jobbe der akkurat som en slags arbeidsuke annen hver torsdag resten av året. Jeg synes det var veldig lærerikt å få se seg rundt på et sykehus, spesielt et offentlig et. Jeg skal fortelle mer om sykehuset når jeg har vært der litt til.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar