onsdag 26. september 2012

Sondag og mandag

(Skrevet for over en uke siden)
Sondag vaknet vi enda en gang opp med utrolig fint vaer :D sa jeg satt i sola a leste pa kjemien, sammen med vertsmor som ogsa driver og studerer. (mens sostrene mine enda en gang sov :P) uheldigvis glemte jeg helt at jeg satt med ryggen gansje lenge mot sole og na er den noksa rod :/

Etter lunsj gikk jeg og Ara til Costaneraen (som er en vei langs elva), for a ga en liten tur i sola, og sa gikk vi a svomte etterpa.

Pa kvelden lagde vi fisken som vi kjopte, og sa mission impossible pa halvt russisk og halvt spansk..sa dere kan tenke dere hvor mye jeg fikk med meg :P men det var greit siden det var en actionfilm, man trenger liksom ikke a forsta sa mye :P

Igar altsa mandag skulle jeg egentlig begynne forste gang pa tango, men lareren var blitt syk, sa det var ikke klasser allikevel..det var litt dumt men vi skal ga pa fredag istedenfor. Sa siden vi ikke kunne ga pa tango, ble meg og Astrid med Lenu og Mari(en venn av henne) forst til parken, men siden den var overfylt av mygg, gikk vi til Costaneraen. Det var veldig koselig vi satt a drakk Terrera(tror jeg det heter) om er Mate sammen med juice/saft, og spiste kake.

Vi fikk ogsa gatt innom klubben og spurt etter hockey igjen..sa na tror jeg jeg skal ga pa onsdag :D

Det som ikke var sa koselig da var at jeg bare fikk mer og mer myggstikk, og til slutt folte jeg meg helt svimmel, og vertsmoren var kom a hentet oss, og vi kjopte en krem som jeg skulle ta pa. Sa nar vi hadde kommet oss hjem og hele meg var rosa av krem, og etter at den hadde torket inn og jeg hadde latt kaldt vann renne pa beina mine, folte jeg meg mye bedre. Sa jeg fikk faktisk sove i natt.

Pa kvelden igar lagde vi ogsa cupcakes til tanten var som har bursdag idag, de ble veldgi fine og fargerike. Sa haper hun liker dem!

Tuva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar