torsdag 23. august 2012

Den tredje uken...

hei hei... nå har jeg ikke vært så flink til å oppdatere igjen, og det som skjer da er at det hoper seg opp med ting å skrive om..men jeg skal prøve å huske på alle.

På søndag var kostymefesten som jeg fortalte jeg skulle på. Den var så absolutt vellykket, selv om jeg ikke hadde det like mye gøy som argentinerene. Det er liksom sånn at sangene alle kan, kan jo ikke jeg, så det blir liksom ikke det samme sånn sett..oog det er absolutt ikke lettere å forstå spansk med høy musikk og etter at folk har drukket litt..så jeg tror det hadde vært gøyere om en stund når jeg har vært her litt lenger..men for all del, det var veldig gøy. Vi hadde previa, altså vorsh hos en venninne av søsteren min, der kledde vi oss ut og sminket oss. Faren hennes kjørte oss bort så det gikk fint. Vennene til søsteren min er veldig koselige med meg og veldig overbeskyttende :P men men de lærte meg å danse til regeatton og cumbia, det ble ganske komisk. Rundt fire-fem-tiden begynte det å hølje til vår overraskelse for det hadde vært veldig fint vær tidligere..så rundt fem stengte de festen, det var litt dumt den skulle vare til 9..men kanskje til det beste iallefall for meg som ikke er helt vant til det :P

På tirsdag hadde jeg det første møte med coordinatoren min her..det var veldig deilig å endelig få møtt henne..nå er det liksom en mindre bekymring. I tillegg var det godt å få snakket med henne om skolen. Som dere sikkert har forstått er jeg ikke helt fornøyd med fagene og timene osv. og det gjør meg litt nervøs for da må jeg jo gå dem om igjen, men hun var skikkelig hjelpsom og sa at hun skulle se på løsninger og ringe til skolen osv. så møtet med henne hjelp virkelig.

Ellers har jeg min første privattime med kjemi imorgen, så det blir gøy. I tillegg skal jeg besøke en av treningene til et håndballlag her, for jeg har lyst til å begynne med en lagsport, sånn at jeg treffer mer folk og kommer meg litt ut av huset og i aktivitet, så det tror jeg blir bra.

Nå skal jeg ut og spise på mcdonalds (ja jeg vet, men de flset elsker det her nede) sammen med to i klassen  og to andre.

Så vi snakkes mer senere! Beklager også for enda et bildeløst innlegg men jeg skal se om jeg kan få tak i bildene, jeg tok ikke med mitt kamera fordi det er så lett at det bli stjålet.

Tuva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar